Joanna Grandys-Wnuk, Małgorzata Hyży-Wypart, Justyna Odon

  • Joanna Grandys-Wnuk
    Absolwentka Szkoły Wokalno Aktorskiej w Krakowie oraz Studium Terapii przez Sztukę w Teatrze Ludowym w Krakowie. Od 20 lat związana z Operą Krakowską, gdzie pracuje jako artysta chóru. Od 15 lat prowadzi zajęcia i warsztaty wokalno – aktorskie oraz zajęcia arteterapeutyczne dla dzieci, młodzieży, a także seniorów. Obecnie pracuje także jako nauczyciel  w Ognisku Muzycznym w Bochni. W swojej pracy zawodowej w Operze miała możliwość pracy z takimi reżyserami, jak Jerzy Stuhr, Laco Adamik, Krzysztof Nazar, Michał Znaniecki, Paweł Aigner, co pozwoliło jej na pogłębienie swej wiedzy w dziedzinie pracy scenicznej i doskonalenie własnego warsztatu aktorskiego. Doświadczenia zebrane  w pracy w chórze operowym zaowocowały występami na największych scenach świata (m.in.  USA, Izrael, Francja, Anglia, Holandia, Norwegia, Niemcy).Przez lata związana z Miejskim Domem Kultury w Bochni oraz Ośrodkiem Kultury w Nowym Wiśniczu, gdzie pracowała jako instruktor zajęć tematycznych (zajęcia wokalno-aktorskie). Wielokrotnie zasiadała w komisjach ogólnopolskich przeglądów recytatorskich i wokalnych. Nadal kształci swój głos pobierając konsultacje wokalne u prof. Magdaleny Barylak, a także u prof. Jacka Ozimkowskiego. Korzysta również z kursów i szkoleń doskonalących (m.in.  Niepubliczny Ośrodek Kształcenia Ustawicznego dla nauczycieli Kangur: logopedia, emisja i higiena głosu, słuchanie muzyki wg Batti Strauss, rytmika, umuzykalnienie wg Carla Orffa).
  • Małgorzata Hyży-Wypart
  • Justyna Odon
    Studentka wokalistyki na Wydziale Wokalno-Aktorskim krakowskiej Akademii Muzycznej w klasie   dra hab. Macieja Gallasa. Absolwentka śpiewu solowego w Państwowej Szkole Muzycznej II st. im. W. Żeleńskiego w Krakowie, gdzie uczyła się także w klasie interpretacji piosenki Andrzeja Zaryckiego. Współpracowała z Jackiem Zielińskim (Skaldowie), Chórem Filharmonii Krakowskiej i Gorecki Chamber Choir. Pasjonatka słowa, laureatka konkursów piosenki literackiej. Działalność pedagogiczną prowadzi od czterech lat. Na swoich zajęciach wykorzystuje solidne podstawy techniki klasycznej i łączy je z nowoczesnymi metodami, dbając jednocześnie o interpretację tekstu. Jej okraszone szczyptą humoru lekcje dają możliwość wszechstronnego muzycznego rozwoju oraz wartościowego spędzenia czasu.