Wyniki Konkursu Choreograficznego 3…2…1…TANIEC

Wyniki Konkursu Choreograficznego 3…2…1…TANIEC

5. Edycja Konkursu Choreograficznego dobiegła końca. Dziękujemy wszystkim uczestnikom konkursu, życzymy dalszych sukcesów i kolejnych wyzwań artystycznych! Serdeczne podziękowania przesyłamy także tegorocznym jurorom, widowni, partnerom i sponsorom, którzy swoją pomocą uświetnili nasze wydarzenie.

Zapraszamy do zapoznania się wynikami 5. Edycji Konkursu Choreograficznego 3…2…1…TANIEC!

Kraków, dn. 1.03.2015

Protokół z konkursu choreograficznego 3…2…1…TANIEC /edycja 2015/

Po obejrzeniu 11 prezentacji tanecznych w dniu 1.03.2015, jury w składzie Marta Ladjanszki, Joanna Leśnierowska, Ruby Edelman oraz Eryk Makohon postanowiło przyznać następujące nagrody:

Marta Ladjanszki przyznała:

Nagrodę w wysokości 500 EUR dla Aleksandry Bożek-Muszyńskiej za „Mandatum”. Czysta fizyczność; prosta forma; autentyczni wykonawcy; zaskoczenie nawet w krótkiej frazie; fizyczność tworzenia muzyki.

Nagrodę w wysokości 250 EUR dla Dominika Więcka za „Złotą rybkę”. Sympatyczny; zabawny; naturalny uśmiech; przyjazny dla publiczności.

Joanna Leśnierowska przyznała:

Nagrodę w wysokości 500 EUR dla Anny Mikuły, Dariusza Nowaka za „Three days of snow”. Świadome operowanie choreograficznymi narzędziami (zwłaszcza grą pauz i rytmów); konsekwencję i precyzję kompozycji oraz kondensację scenicznej obecności pozwalającą wykreować poetycki obraz relacji.

Nagrodę w wysokości 250 EUR dla Aleksandry Bożek-Muszyńskiej za „Mandatum”. Za próbę poszukiwania skondensowanego języka narracji utkanego z codziennych gestów i sytuacji podlanych (auto) dystansem i humorem i za sceniczną dojrzałość.

Reuven Edelman przyznał:

Nagrodę w wysokości 500 EUR dla Aleksandry Bożek-Muszyńskiej za „Mandatum”. Mądre wykorzystanie powtórzenia prostych czynności, pełne delikatnych niuansów serwowanych w zbilansowanych porcjach; szalone i dzikie, lecz oprawione w sposób, który podtrzymuje napięcie podczas całego występu. Bardzo spójna w konkretnych wyborach minimalistycznego słownictwa ruchowego. Charakteryzuje się przemyślaną czujnością i wrażliwością partnerowań.

Nagrodę w wysokości 250 EUR dla Rita Góbi za „Tachyon”. Bardzo kreatywne i dobrze wykorzystane kostiumy; prosta, ale mądra i odpowiednio zrównoważona praca z dźwiękiem. Imponująca artykulacja ruchu przenoszonego płynnie z fizyczności ciała do fizyczności kostiumu. Dobrze zagrana i czarująca.

Eryk Makohon przyznał:

Nagrodę w wysokości 500 EUR dla Macieja Kuźmińskiego za „11”.  Zredukowany, ale stworzony specjalnie na potrzeby kompozycji język ruchowy; czystość i minimalizm środków; fugowo-matematyczną konsekwencję kompozycji.

Nagrodę w wysokości 250 EUR dla Anny Mikuły, Dariusza Nowaka za „Three days of snow”. Klarowność koncepcji; redukcję środków; jakości ruchowe; obecność; nieoczywistą relację z muzyką.