GAGA PEOPLE / GAGA DANCERS

W programie warsztatowym nie zabraknie również zajęć GAGA, które poprowadzi w tym roku Natalia Iwaniec.

Zajęcia Gaga People są otwarte dla osób powyżej 18. roku życia, niezależnie od doświadczenia tanecznego czy ruchowego (czyli dla wszystkich chętnych, początkujących, starszych, młodszych itd.), natomiast zajęcia Gaga Dancers kierowane są do tancerzy na poziomie średnio zaawansowanym i zaawansowanym, powyżej 18 roku życia.

6 sierpnia 10:00 – 11:00 Gaga People / 11:15 – 12:30 Gaga Dancers
7 sierpnia 10:00 – 11:00 Gaga People / 11:15 – 12:30 Gaga Dancers

Koszt jednej lekcji: 45 złotych.

UWAGA! Osoby spóźnione nie zostaną wpuszczone na zajęcia! Prosimy przyjść co najmniej 15 minut przed rozpoczęciem lekcji.

Regulamin:

Kontakt: zapisy.kcc@nck.krakow.pl

GAGA

Gaga jest językiem ruchowym opracowanym przez wiele lat przez Ohada Naharina i stosowanym w codziennym treningu i praktyce tanecznej Batsheva Dance Company. Język Gaga jest nieustannie rozwijany i pogłębiany, opiera się na przekonaniu, że ruch ma leczącą, dynamiczną i nieustannie zmieniającą się moc.

Gaga jest nowym sposobem zdobywania wiedzy i samoświadomości przez ciało. Oferuje sposób odkrywania i wzmacniania ciała oraz zwiększania elastyczności, pewności siebie i zakresów ruchu, jednocześnie uwalniając zmysły i wyobraźnię. Gaga podnosi świadomość własnych fizycznych słabości, przebudza odrętwiałe obszary ciała, obnaża fizyczne zafiksowania i oferuje sposoby ich eliminacji.

Praca ta wzmacnia instynktowny ruch i łączy ruch świadomy z nieświadomym, i pozwala na doświadczanie swobody i przyjemności w prosty sposób, w przyjemnej przestrzeni, w wygodnym ubraniu, przy muzyce, każdy w indywidualnym ruchu z innymi.

NATALIA IWANIEC

Absolwentka wiedzy o teatrze na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i Studium Animatorów Kultury we Wrocławiu (specjalność: taniec).

Prowadziła zajęcia na licznych festiwalach tanecznych w Polsce i za granicą, uczyła m.in. w Rambert School of Ballet and Contemporary Dance (zarówno w szkole, jak i profesjonalnym zespole), Trinity Laban Conservatory of Music and Dance, Central Europe Dance Company w Budapeszcie.

Uczestniczyła w prestiżowym projekcie-warsztacie dla tancerzy u choreografki Yasmeen Goddder (Tel Aviv). Stworzyła choreografie do wielu spektakli min. dla Teatru im. Williama Horzycy w Toruniu, Teatru Migro i Capelli Cracoviencis w Krakowie.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego, w ramach programu „Taniec”, realizowanego przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca.