Nogi w sportowych butach i spodniach, w pozie tanecznej na czarnym tle.

WYDARZENIE ARCHIWALNE

finał 12. edycji konkursu choreograficznego 3…2…1…TANIEC!


  • 03.08.2023 czwartek
  • 17:00 Scena NCK
  • czas trwania: 2,5 h

PO KONKURSIE rozmowa z jurorami_kami i publicznością

Prace prezentowane w finale konkursu: 

1. Repeating Addictions 

choreografia, wykonanie: Julian Nichols 

2. The falling study

choreografia, wykonanie: Aleksandra Korniejenko

3. PINK LADY

choreografia, wykonanie: Rosalie Wanka

4. Innerview

choreografia, wykonanie: Gregory Lev

5. Not now, not here, maybe never

choreografia, wykonanie: Kacper Szklarski

6. Falling in

choreografia, wykonanie: April Veselko

7. Jezioro szczęścia 

choreografia, wykonanie: Marta Jalowska

PRZERWA 15 MINUT 

8. Ty lubisz gołębie?! 

choreografia: Anna Głowacka, Andrei Kamarou

wykonanie: Andrei Kamarou

9. Show Me a Wondrous Moment, Even In a Flash 

choreografia: Dana Naim Hafouta

wykonanie: Hilla Regev, Dana Naim Hafouta

10. Letter from Virginia

choreografia, wykonanie: Marta Pieczul

11. The Vitruvian Human

choreografia: Valentin Alfery

wykonanie: Alexander Tesch

12. [RE]adaptacja

choreografia, wykonanie: Joanna Kozubal, Rafał Matusiak

13. root(re)integration

choreografia, wykonanie: Sławomir Juszczak

O KONKURSIE:

Konkurs choreograficzny 3…2…1…TANIEC! to wyjątkowe wydarzenie o charakterze międzynarodowym, podczas którego prezentowane są krótkie formy solowe, duety i tria oparte na szeroko rozumianym tańcu współczesnym. Wyróżnikiem konkursu jest system przyznawania nagród – każdy juror bez konsultacji z pozostałymi członkami jury przyznaje dwie indywidualne nagrody dla dwóch prezentacji. Impreza jest otwarta dla publiczności, która również przyznaje swoją nagrodę (kolektywnie, w drodze głosowania). Preselekcja zostanie dokonana przez zespół Krakowskiego Centrum Choreograficznego na podstawie nagrania prezentacji.

Mimo iż 3…2…1…TANIEC! ma charakter konkursowy, podstawowym założeniem wydarzenia jest dialog. Przede wszystkim w postaci rozmowy pokonkursowej, kiedy jurorzy omawiają z uczestnikami i publicznością zaprezentowane prace oraz dyskutują o choreografii w ogóle. Konkurs w KCC jest bliżej formy przeglądu niż konfrontacji. Umożliwiamy kontakt artystów z profesjonalnym jury oraz rozpoczynamy otwartą rozmowę, dzięki czemu inspirujemy się wzajemnie sposobami patrzenia na taniec i konstruowania go.

Fot. Klaudyna Schubert