spektakle 2016

Spektakle w ramach BalletOFFFestival 2016

PIĄTEK 18 listopada godz. 19:00 Natura ruchu – Święta geometria, Iwona Olszowska, ID-ance, Barbara Bujakowska Scena Studio KCC

bilet łączony na oba spektakle 20 zł

Natura ruchu – Święta geometria, Iwona Olszowska

Natura Ruchu… Święta Geometria. Spektakl nawiązuje do idei powstawania form w naturze. Inspiracja stało się doświadczanie podobieństw i relacji istniejących między człowiekiem a wszechświatem. Język ruchu stworzony jest w oparciu o ruch wektorowy, przepływ dynamiczny oraz spirale. Odwołuje się do geometrii i figur platońskich, pojęcia materii, modelu człowieka witruwiańskiego, idei złotego podziału i tzw. świętej geometrii czy linii papilarnych Pana Boga. Łączy w sobie pierwiastki fizyczne, biologiczne oraz duchowe.

Z jakiej perspektywy obserwujemy rzeczywistość?
Jak ją postrzegamy?
Jak docieramy do rozumienia?
Czy czujemy się częścią większej całości?

choreografia, koncept: Iwona Olszowska
kostium: Iwona Olszowska
kompozytor, twórca utworów muzycznych: Marcin Janus
autorzy cytatów włączonych do spektaklu: Leonardo da Vinci, Albert Einstein, Johannes Kepler
reżyseria światła: Iwona Olszowska, Magdalena Bażela
reżyseria dźwięku: Marcin Janus, Iwona Olszowska
wykonanie: Iwona Olszowska
czas trwania spektaklu: 30 minut.
premiera: 26.09.2014, Teatr Barakah, Kraków

natura ruchu

natura ruchu

fot. Alex Rault

Iwona Olszowska

Tancerka, choreograf, nauczyciel tańca współczesnego, świadomości ciała, kontakt improwizacji oraz improwizacji jako performance; Somatic Movement Educator wg metody Body Mind Centering.

Kierownik artystyczny Eksperymentalnego Studia Tańca  EST od 1989 roku przez lat 10 z repertuarem autorskim. Później site specyfic kooperacje. Obecnie realizuje projekty improwizacji strukturalnej, lecture performance, site specyfic. Przez dwa lata tworzyla Obszar Tańca w Teatrze Barakah.

edukacja

Obecnie uczy w Hurtowni Ruchu, w Studio Kontakt w Krakowie, na kursach instruktorskich, studiach zaocznych Akademii Muzycznej w Łodzi na wydziału wokalno- aktorskim na specjalności choreografii i techniki tańca oraz na Wokalistyce Estradowej., Prowadzi taniec współczesny na Akademii Muzycznej w Krakowie, na specjalności Rytmika,  Wydziału Twórczości Interpretacji i Edukacji Muzycznej w Katedrze Badan Muzyczno – Edukacyjnych., Warsaw Dance Department oraz warsztatach tańca i festiwalach kontakt improwizacji w Polsce i za granicą (Ukraina, Anglia, Rosja, Mołdawia, Niemcy, Włochy, Portugalia).

Przez 8 lat uczyła w krakowskiej PWST. Doświadczenia taneczne zdobywała w centrach tańca w Nowym Jorku, oraz jako wolny słuchacz na Uniwersytetach George Mason w Waszyngtonie, w Alabamie i w Calgary, warsztatach organizowanych przez Śląski Teatr Tańca, Centrum Animacji Kultury oraz festiwalach tańca w Polsce.

choreograf

Tworzyła autorskie spektakle, choreografie  solowe, dla zespołu EST a także m.in.  Polskiego Teatru Tańca, Teatru Rozmaitości, Teatru Starego, Słowackiego w Krakowie.

Prowadziła coachingi zakończone pokazami m.in. Pan European Art. Laboratory w Villi Decius, kilkakrotnie Falling After Paxton w Toruniu, Łodzi, Białymstoku, Wrocławiu.

taniec

Jako tancerka tańczy solowo, ostatnio również w przestrzeniach alternatywnych, improwizacje strukturalne min. lecture performances: Serce zRozum, Bones Mind Moving- Moving Bones Mind, Falling after Paxton z EST/Hurtownia Ruchu, oraz site specyfic z EST/Płaczące krzesła -Plac Boh. Getta, Tramwaj zwany podążaniem, Autoshow, Dziwne Nie_pokoje  oraz W ramach Obszaru Tańca powstały sola Moda na Gender, Natura ruchu- święta geometria, oraz  duety Skapani w muzyce z Piotrem Skalskim, Naiwny rekreacyjny taniec z Natalia Iwaniec, Wodostany.

Brała udział w  projektach z Pracownią Fizyczną Zdarzenia oraz Wystawa w MS2  w Łodzi Przyjdźcie pokażemy wam co robimy, Jackiem Owczarkiem projekt And we will dance together. z Renatą Piotrowską Unknown, z Martą Pietruszką i Andrzejem Sadowski B&B, z Marcinem Janusem, z Magdą Przybysz Serce Zrozum, z Anna Haracz- Przenikanie  oraz w projektach międzynarodowych. Liz Lerman Dance Exchange Home, Bliskość z Risa Jaroslow, Aurora z Maidą Withers, Ocean Miasta z Pierre Deloche, Just say it z Michaelem Schumacherem, Samples projekt polsko –rumuński z EST, Planetary Dance w Krakowie.

Tańczyła w USA, Kanadzie, Finlandii, Rosji, Anglii, Norwegii,  Szwecji, Finlandii, Niemczech,  Austrii, Włoszech, Portugalii, Izraelu, Czechach, na Ukrainie, Mołdawii. Otrzymała nagrody za choreografie oraz  za konsekwentną kontynuację własnej drogi twórczej, osobowość sceniczną oraz stypendium Fundacji Batorego /ArtsLink w Nowym Jorku/

www.hurtowniaruchu.pl

www.bodylab.eu

www.teatrbarakah.com, www.taniecpolska.pl

Marcin Janus

Pochodzi z Krakowa, jest artystą dźwiękowym, multimedialnym, kompozytorem muzyki elektronicznej i elektroakustycznej. Od wielu lat zajmuje się oryginalnymi projektami artystycznymi. Jest autorem i często wykonawcą muzyki do licznych spektakli tanecznych oraz teatralnych.

Tworząc na granicach sztuk kreuje złożone środowiska dźwiękowe. Realizując projekty stawia sobie za zadanie uczynić przedstawienia bardziej wciągającymi, nasycając świat i myślenie osobliwymi zjawiskami dźwiękowymi, dostarcza zmysłom szerokiego spektrum wrażeń. W procesie twórczym koncentruje się na barwie dźwięku, bada jego podstawowe cechy, często szuka odzwierciedlenia w ruchu i obrazie, nadaje zdarzeniom nowych znaczeń łącząc je w przestrzeniach muzycznych. Pracuje w domenie cyfrowej najczęściej wykorzystując Ableton Live i Metasynth oraz kontrolery midi, które dostarczają unikalnych możliwości w rezultacie jego muzyka charakteryzuje się szeroką paletą dźwiękowa. W pracach opartych o technologię można usłyszeć zestawienie nagrań i organicznych dźwięków z syntetycznymi barwami o często motorycznych cechach.

Zaczynał jako muzyk eksperymentalnych formacji, by po kilku latach rozpocząć pracę jako niezależny kompozytor. Był stypendystą Art Stations Foundation w programie Solo Projekt, Finalistą na Konkursie kompozytorskim, który odbywał się w ramach roku Johna Cage’a. Doświadczenie zdobywał również jako uczestnik kursów a w ostatnim czasie GrupLab Studia Muzyki Elektroakustycznej Akademii Muzycznej w Krakowie z którą wspólnie brał udział w wielu projektach artystycznych. Poza częstymi występami w kraju gościł również w Londynie, Lizbonie, Turynie i Frankfurcie.

Jest autorem muzyki i projekcji do wielu spektakli teatralnych i tanecznych m.in. Barbary Bujakowskiej, Iwony Olszowskiej, Projektów Tomasza Bazana.

Obecnie tworzy muzykę do programu Obszaru Tańca.

ID-ance, Barbara Bujakowska

Idea, choreografia, wykonanie: Barbara Bujakowska
Muzyka: John Cage,Vangelis, Gus Gus, Edith Piaf, Caccini
Montaż dźwięku: Anna Szwajgier
czas trwania: 45 min
premiera: 15 grudnia 2013, Centrum Kultury w Lublinie

Spektakl zrealizowany w ramach rezydencji Festiwalu Maat w Lubinie.

„ID-ance” stanowi próbę przedstawienia mojej artystycznej biografii.
Rozpoczynam swój performans od cofnięcia się w czasie kiedy stawiałam pierwsze kroki jako gimnastyczka sportowa.
Miałam wtedy pięć lat, słuchałam  muzyki Vangelisa i marzyłam o zostaniu primabaleriną.
Potem droga jaką przeszłam aby znaleźć się tu i teraz przed Wami.
Taniec…
Lata pracy i poświęceń.
Miłość i nienawiść.
Poszukiwania siebie, swojej tożsamości, swojego indywiduum.
Momenty zagubień, zwątpień i nawróceń.
Artystyczne obłędy i duchowe uniesienia.
Kicz.
Patos.
Komedia.
Oto ja.”

Barbara Bujakowska jest tancerką, choreografką i pedagogiem tańca współczesnego działającą w Krakowie.

Artystka jest absolwentką studia Baletowego przy Operze i Operetce w Krakowie, P. F.P w Salzburg Experimental Academy of Dance (SEAD) oraz studiów w Institute for Dance Art na A. Brückner Universität w Linzu.

Po zakończeniu edukacji tanecznej w austriackich szkołach, Barbara postanowiła rozpocząć indywidualną drogę artystyczną jako twórca spektakli z pogranicza tańca, teatru oraz videoartu. Od wielu lat Bujakowska współpracuje z artystami z kraju i zagranicy.

Jest stypendystką Art Stations Foundation (Solo Projekt 2008, Alternatywna Akademia Tańca) oraz Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

„Barbara Bujakowska jest jedną z najbardziej twórczych postaci polskiej sceny tańca współczesnego. Jej prace wyróżniają się intelektualnym kontekstem, świadomością formy i precyzją wykonania.”

Janusz Marek, CSW Warszawa

„Zarówno w swoich laboratoryjnych, abstrakcyjnych projektach, jak i w spektaklach o zdecydowanie bardziej „teatralnym” charakterze – jak Swan_like czy w spektakl Charnocka – Bujakowska wypracowala swój oryginalny styl, oparty na rzadkim połączeniu dystansu, zmysłu komicznego i analitycznego stosunku do formy.”

portal Taniec Polska

fot. K. Machniewicz

fot. K. Machniewicz

SOBOTA 19 listopada godz. 19:00 withOUT – a ConcerDance for three bodies, egli_items (Szwajcaria), Scena NCK

bilety 20 zł

withOUT – a ConcerDance for three bodies

Zupełnie jak smyczkowe trio, artyści wychodzą na scenę z instrumentami utworzonymi z ich własnych ciał, siadają, stroją się, czekają na ciszę. Gotowe: Niemalże bezdźwięczny koncert rozpoczyna się, gra ciał w kolejnych partycjach. Na początku odgrywany jest legendarny Bacchanale skomponowany przez John’a Cage – utwór widziany, ale nie usłyszany: withOut! – bo grany bez muzyków, tworząc bezpośrednie skojarzenie i widoczne połączenie między architekturą muzyki a tańcem ciała, dążąc do osiągnięcia ruchu, który jest obserwowany jako muzyka słyszana podczas koncertu.

koncept i choreografia: Philipp Egli
tańczą: Samuel Delvaux, Philipp Egli, Azusa Nishimura
dramaturgia muzyki: Petra Ronner
dźwięk: Silvio Buchmeier
trzecie oko: Zoé Kilchenmann
stażysta: Christina Bauer
produkcja: egli_items
koprodukcja: ZÜRICH tanzt
wsparcie: Kultur Stadt Zürich, Fachstelle Kultur Kanton Zürich, Migros-Kulturprozent, Ernst Göhner Stiftung, Pro Helvetia Swiss Arts Council
wsparcie produkcyjne: Nicole Friedman, tanztotal
czas trwania: 60 min

fot. Caroline Minjolle
fot. Caroline Minjolle

logo_kanton-zu%e2%95%a0lrichlogo_migros2logo_prohelvetia1logo_go%e2%95%a0lhnerlogo_stadt-zu%e2%95%a0lrich

 

NIEDZIELA 20 listopada godz. 19:00 wieczór premier rezydentów Krakowskiego Centrum Choreograficznego, Scena Studio KCC

bilety 20 zł

Personal Branding – Sylwia Bloch-Sternik, Katarzyna Krzysztofek, Sabina Pyka / Jestem Helena – Agata Meyer-Lüters, Agnieszka Bednarz / Bagaż – Katarzyna Myrda, Agnieszka Janicka

spektakle rezydencyjne Krakowskiego Centrum Choreograficznego

Bagaż

choreografia i wykonanie: Agnieszka Janicka, Katarzyna Myrda

muzyka: Rene Aubry, Marcin Stan

czas trwania: 25 minut

Jak pachną wspomnienia kiedy stają się Twoim bagażem…

bagaz, rezydencje, balletofffestival

bagaz, rezydencje, balletofffestival

fotograf: Katarzyna Machniewicz

Katarzyna Myrda

Aktualnie studentka Akademii Muzycznej w Łodzi na Wydziale Wokalno-Aktorskim, specjalność: Choreografia (studia stacjonarne II stopnia). Absolwentka Akademii Humanistyczno – Ekonomicznej w Łodzi na Wydziale Artystycznym, kierunek: Taniec, specjalność: Choreograf. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, kierunek: Kulturoznawstwo, spec. Promocja sztuki. Od kilku lat uczy się i tańczy w Łodzi, biorąc udział w różnorodnych projektach, m.in. spektakl „a3” w choreografii Jacka Owczarka oraz „Odkrywanie=Poruszenie” z grupą KIJO. Mocno związana przez kilka lat z działaniami łódzkiej Pracowni Fizycznej, gdzie realizowała również praktyki choreograficzne. Uczestniczka międzynarodowych warsztatów tańca współczesnego: Uri Ivgi, Johan Greben, Laura Aris Alvarez, David Zambrano, Peter Jasko, Aoife McAtmney, Anton Ovchinnikov, Elvira Zuniga. Na co dzień zajmuje się głównie własnymi projektami oraz wystawianiem ich na różnych scenach, a także festiwalach. Od trzech lat współorganizuje Wieczór Tańca Współczesnego w Rzeszowie.

Agnieszka Janicka

Obecnie tancerka teatru V6 oraz studentka Akademii Muzycznej na kierunku „Choreografia”(studia stacjonarne II stopnia) w Łodzi. Absolwentka Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu na kierunku artystycznym „Taniec” (spec. „Kompozycja i techniki taneczne”). Szkoliła się pod okiem m.in. Witolda Jurewicza, Ewy Wycichowskiej, Pauliny Wycichowskiej, Jacka Owczarka, Iwony Olszowskiej, Urszuli Bernat-Jałochy, Agaty Ambrozińskiej-Rachuty, Pawła Malickiego, Agnieszki Doberskiej itd. Tańczyła w spektaklach „DO-MY”, „MY” w choreografii Ewy Sobiak, „Między Nami” Andrzeja Adamczaka, „W” Witolda Jurewicza, „Bal wampirów- Wieczność” Natalii Kielan. Uczestniczka konkursów choreograficznych: „Make Move” w Tarnowie, „Soloduo” – Bytom, „Solo Dance Contest” w Gdańsku. Uczestniczka wielu warsztatów z takich technik jak: taniec współczesny, fizyczny, neoklasyczny, klasyczny, kontakt improwizacja, improwizacja.

Jestem Helena

koncept i reżyseria: Agata Meyer-Lüters

choreografia i wykonanie: Agata Meyer-Lüters, Agnieszka Bednarz

czas trwania: ok. 25 minut

Idę wciąż idę

kto mi to zabroni

wszystko mam do oddania

i o nic nie proszę

trochę poturbowało

trochę poraniło

co komu do tego

a teraz już odchodzę

nie powiem na jak długo

ani dokąd idę

Julia Hartwig

jestem helena, rezydencje, balletofffestival

jestem helena, rezydencje, balletofffestival

fotograf: Katarzyna Machniewicz

Agata Meyer-Lüters

Absolwentka PWST w Krakowie – Wydział Teatru Tańca w Bytomiu. Przed rozpoczęciem studiów aktorka i tancerka Teatru Słowa i Tańca w Krakowie oraz Teatru Tańca DF. Współtwórczyni i tancerka spektaklu „SPEED DATES show”, który odniósł sukces na wielu festiwalach m.in. DEI2MONDI w Spoleto, Festiwal Młodych Twórców w Połczynie Zdroju, XVII Festiwal Teatrów Niezależnych OFTeN, Międzynarodowy Festiwal Teatrów Tańca Dancing Poznań 2016. Choreograf i wykonawca etiudy solowej „Rybo, Nukle i Nowa” – I nagroda na konkursie 3…2…1… TANIEC! 2013, udział w Festiwalu Miniatur Choreograficznych w Belgradzie. Uczestniczyła w projekcie „Kierunek Azja”, prowadząc warsztaty taneczno-aktorskie w Macau Conservatory w Chinach.

Tańczyła w spektaklu Jacka Łumińskiego: „Kocham tylko i wyłącznie, całym sercem nie-rozłącznie, Magdalenę” i musicalu Teatru im. Juliusza Słowackiego pt. „Śpią wystawy”. Choreograf i tancerka rewii musicalowej „Kocham Cię. Broadway” w reżyserii Nicola Palladini. Aktorka Teatru Moich Marzeń w Chorzowie. Brała udział w projekcie i spektaklu „Tańczę więc jestem”, prowadząc zajęcia dla niepełnosprawnych podopiecznych Centrum Rozwoju Dziecka SORO. Po przerwie związanej z doświadczaniem macierzyństwa, powróciła na scenę w mocnym spektaklu „Jaram się!” w reżyserii Rafała Urbackiego. Pasjonuje ją doświadczanie życia i poszukiwanie esencji, która staje się przyczyną dla ruchu i obecności na scenie. W swojej twórczości chce podejmować tematy, które dotyczą jej osobiście, aby umożliwić widzowi odczuwanie autentyczności. Stara się łączyć rolę artystki i matki. Życiowe procesy, w które wkroczyła są dla niej priorytetem i bazą do funkcjonowania w świecie sztuki, a w swojej twórczości szuka szczerości i prawdy, jaką może czerpać z życia.

Agnieszka Bednarz

Agnieszka jest absolwentką Wydziału Teatru Tańca Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie. Aktorka miała okazję zaprezentować się na scenach Polski i świata m.in. Brazylii, Włoch, Słowenii, Litwy, Rosji, Niemiec i Węgier. W roku akademickim 2015 zaczęła pracować jako asystentka Jacka Łumińskiego przy zajęciach I i III roku na Wydziale Teatru Tańca PWST. Agnieszka współpracuje z takimi twórcami jak Maciej Kuźmiński w spektaklu „Różnica i Powtórzenie” czy Cezary Tomaszewski w koncercie performatywnym „Piosenki o Miłości i Śmierci”. W sierpniu 2016 roku współtworzyła razem z Jackiem Łumińskim spektakl „Whiplash” realizowany przez tancerzy LDTX Beijing Comany w Pekinie. Prezentowany na Festiwalu Tańca Współczesnego w Tarnowie, Operze Narodowej oraz na Festiwalu Guangzhou. Agnieszka jest również tegoroczną rezydentką Krakowskiego Centrum Choreograficznego. W czasie swojej drogi artystycznej Agnieszka otrzymała wiele prestiżowych nagród m.in. „Złotą Maskę” za choreografię w spektaklu „Nawiedzenie/Heimsuchung” oraz nagrodę za najlepszą aktorkę „Premio GRMINI D’ORO Miglior Attrice” odczas IX międzynarodowego festiwalu szkół teatralnych w Rzymie ROMATEATROFESTIVAL.

PERSonaL braNding

choreografia Sylwia Bloch-Sternik, Katarzyna Krzysztofek, Sabina Pyka

tańczą: Sylwia Bloch-Sternik, Katarzyna Krzysztofek, Sabina Pyka

czas trwania: 25 minut

Dopasowanie biustonosza to częstokroć bardzo złożone przedsięwzięcie, prawdopodobnie niejedna z kobiet boryka się z tym problem. Trywialne? Dopasowanie gotowego produktu do naszego wyjątkowego ciała może stanowić nie lada wyzwanie. Próbujesz się dopasować do algorytmicznych schematów czy raczej starasz się stworzyć własny produkt, własną markę, a może nie wszystko zależy od Ciebie? Decydujesz się na zakup najnowszego modelu stanika push-up? Wybierasz filuterne koronki czy kultowe bardotki? A może preferujesz stanik sportowy? Spójrz jak świat Marek, Schematów i Przynależności, widzą nasze bohaterki.

spektakle rezydencyjne, personal branding

spektakle rezydencyjne, personal branding

fotograf: Katarzyna Machniewicz

Sabina Pyka

Ukończyła XXI LO o profilu artystyczno-teatralnym, w którym należała do zespołu Teatru Ruchu „Czekając”, biorąc udział w przeglądach i festiwalach, i zdobywając na nich liczne nagrody (Malborskie Spotkania Teatralne, Biesiada Teatralna Horyniec – Zdrój, Rybnickie Spotkania Teatralne, Festiwal Artystyczny Młodzieży).

Jest magistrem Animacji Kultury na Uniwersytecie Jagiellońskim (prace dyplomowe pisała na temat ekspresji tańca w rozwoju osobowości oraz funkcji tańca współczesnego)

Edukację taneczną pobierała w Zawodowej Szkole Baletowej Fundacji STU oraz Studiu Baletowym przy Operze i Operetce w Krakowie. Posiada dyplom zawodowego tancerza Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. J. Turczynowicza w Warszawie oraz jest dyplomowanym instruktorem tańca współczesnego.

Zaangażowana do zespołu Opery Krakowskiej tańczyła w spektaklu „Światy równoległe”. Była tancerką w Teatrze Tańca DF, biorąc udział w spektaklach: „Orawa”, „Synthesis”, „Por Que”, „To tylko raz”, „Po tamtej stronie – znam”, „Penthouse”, „Linie życia”. Tańczyła także w Krakowskiej Kompani Tańca Studio Sztuki Tańca w  spektaklach: „Międzyczasie”, „Zapach liści” oraz „Z meblów ścinków”. W duecie z Anną Kłos powstały spektakle “ Na wroga” oraz “T9”.

Pracuje jako instruktor tańca współczesnego, choreograf oraz pedagog w krakowskich Domach Kultury, Krakowskiej Akademii Tańca oraz  Małopolskim Centrum Dźwięku i Słowa w Niepołomicach.

Bierze aktywny udział w warsztatach tańca współczesnego z różnych technik, szkoląc się u znanych pedagogów w Polsce oraz poza granicami kraju. Ponadto jest uczestnikiem rozmaitych projektów i przedsięwzięć artystycznych, pozostając wciąż otwarta na nowe propozycje i wyzwania.

Obecnie można ją zobaczyć w Teatrze Groteska w spektaklu “ Przemiany”.

Katarzyna Krzysztofek

Certyfikowana instruktorka tańca współczesnego, studentka Choreografii i Teorii Tańca (Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina), tancerka Teatru Tańca Dekompresja, adeptka Krakowskiego Teatru Tańca, absolwentka Filmoznawstwa i wiedzy o nowych mediach (Uniwersytet Jagielloński) oraz Studium Aktorskiego Lart. Zafascynowana teatrem od najmłodszych lat, swoją fascynację rozwijała m.in. w Teatrze Muzycznym w Gdyni. Z miłości do (umownej) rzeczywistości (teatralnej) powstała również miłość do ruchu – wyrażania się i „oczyszczania” poprzez niego. Uczestniczka wielu warsztatów tańca współczesnego, fizycznego oraz improwizacji. W dużym stopniu czerpie inspirację ruchową z izraelskiej techniki tańca GAGA. Ukończyła z wyróżnieniem kurs instruktorski w Egurola Dance Studio we współpracy z Polską Akademią Sportu. Ukończyła także Kurs Podstaw Choreografii Scenicznej (opiekun artystyczny: Iwona Olszowska).

Sylwia Bloch- Sternik

Pierwsze kroki stawiała jako jedenastolatka w Młodzieżowym Teatrze Muzycznym w Toruniu, gdzie miała okazję występować  z repertuarem „Gorączka Sobotniej Nocy” czy „Muzyka Filmowa” na terenie Polski i za granicą (m.in Francja, Słowacja, Chorwacja).

Szkoli się w Krakowie pod okiem Eryka Makohona, jako adeptka Krakowskiego Teatru Tańca. Aktywna uczestniczka warsztatów tanecznych z szeroko rozumianego tańca współczesnego.

Dwukrotna Stypendystka Prezydenta Torunia w kategorii artystycznej za osiągnięcia podczas europejskiego konkursu Dance World Company w kategorii współczesny/ modern, gdzie wystąpiła w Anglii oraz Portugalii na finałach konkursu z swoimi choreografiami. Miała okazję tańczyć w spektaklu „Comfy zone ” w reżyserii Jakuba Mędrzyckiego- Siedlecki Teatr Tańca.

Inżynier budownictwa, obecnie studentka ostatniego roku budownictwa lądowego na Politechnice Krakowskiej. Łączy pasję, studia oraz pracę w branży rekrutacyjnej.